Klacht: betreft gestolen bankpas

op 06 oktober 2016 over Regiobank in de categorie Regionale Banken

Geachte Hr./Mevr.

Na telefonisch overleg met uw bank heden dag wend ik mij tot u.
Het is niet zo zeer een klacht maar eerder een vraagstelling.
Het volgende is het probleem: J.L. 29 April rond 17.30uur is mijn Bankpas
van de Regiobank als gestolen opgegeven.
Echter dat klopt niet,Die Bankpas heb ik nog in mijn bezit.
Het betreft een Bankpas van een en/of rekening die alleen geblokkeerd
kan worden wanneer die als gestolen staat vermeld.
Sinds April lig ik in scheiding en mijn a.s.ex vrouw (zaak ligt nog bij beider Advocaten) heeft mijn Bankpas uit wraak en boosheid laten blokkeren op slinkse wijze.
Zij heeft niet aan mij gevraagd of ik die bankpas in mijn bezit had,
het betreft immers een en/of rekening waarvan ik de Bankpas in mijn bezit mag houden,maar door als gestolen op te geven word die bankpas geblokkeerd en kan ik er niks meer mee.
Inmiddels staat de rekening nu alleen op naam van mijn a.s. ex vrouw.
Feit blijft dat ik die Bankpas nog steeds heb,het gaat om bankpas nr.005 met rek.nr.NL55 RBRB0898262402 geldig tot 04-2019.
Met dit verhaal ben ik bij de politie geweest en die hebben mij verzocht dit bij jullie aan te kaarten om zodoende een bewijs stuk in handen te hebben daar dit alles valsheid in geschrifte is wat mijn as ex vrouw heeft gedaan.
Komende dinsdag 11 okt.heb ik een afspraak op het politie bureau.
De politie zou dan graag willen zien dat die “gestolen bankpas” qua melding aantoonbaar is.
Bij deze dus mijn verzoek,kunt u mij die melding aanreiken zodat de politie daar ook wat mee kan,het zou mij en de politie zeer helpen om de zaak aan te vatten.
In April waren mijn gegevens bij jullie nog bekend onder mijn inmiddels oude adres 2964BN nr.85,daar woon ik nu niet meer.
Graag verneem ik spoedig een reactie uwerzijds.
Alvast bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Dhr.M.J.de Groot (geb.d.16-11-1970)

Als ik in deze zaak echt daadwerkelijk geholpen kan worden daar het over een strafbaar feit gaat.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Regiobank over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mjdegroot70@outlook.com