Klacht: Betreft: belachelijke toename in kosten

op 18 augustus 2016 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik ben iemand die regelmatig huurt via Sixt. Ben tot nu toe ook altijd prima behandeld. Echter, bij mijn laatste huurovereenkomst heb ik het gevoel dat er iets niet helemaal klopt.

Op mijn verjaardag (11 augustus) krijg ik een leuk mailtje, waarin vermeld stond dat ik als verjaardagscadeau met 10% korting zou kunnen huren. Dit heeft mij geprikkeld om een auto te huren.

Het huurbedrag bedroeg netto €71,-
Hier is de korting nog niet in verrekend.

Vertrouwend op de expertise van deze organisatie, heb ik toch maar deze auto gehuurd, met als achterliggende gedachte dat de korting later wel verrekend zou worden.

Uiteindelijk heb ik deze auto dus teruggebracht. Keurig op dezelfde dag, zonder schades etc.
En nu krijg ik een factuur van €101,- ??

Dit betreurt mij, en als dit niet snel wordt opgelost, zijn ze mij kwijt als klant.

Gewenste Oplossing:

Het verschil crediteren.
Promotiekorting(verjaardag) alsnog berekenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BlackWhite