Klacht: Betalingstermijn is verstreken

op 10 juni 2018 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik betaald trouw aan Cannock Chase en verhoogde premie aan C.A.K. via C.J.I.B.Na 12 maanden word ik afgemeld bij C.A.K. wegens trouw betalen en ga ik door met betalen aan Cannock, die zegt na 20 maanden de termijn is verstreken meer maanden kan echt niet restbedrag 12.000 in 1x betalen. Dit gaat niet dus word ik weer aangemeld bij het C.A.K. voor de zelfde achterstand. Via mijn collectieve verzekering bij United Consumers waar ik ook niets spaarde door aanmelding bij C.A.K. keerde mij vorige week nog 427,86 uit wat ik heb gespaard na afmelden C.A.K.

Ik ben tevreden als mijn regeling welke ik nog steeds betaald weer erkend word door Cannock Chase, ik normale premie betaald aan V.G.Z. afgemeld ben bij het C.A.K. en weer spaar Via United Consumers zoals de afgelopen 8 maanden het geval was.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis de Ruiter