Klacht: Betalingstermijn

op 01 mei 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb bij de wehkamp een 5-delig pak gekocht. Hier heb ik gekozen voor acceptgiro. Helaas ben ik deze vergeten te betalen (mijn schuld, klopt volledig) maar vervolgens heb ik niets meer vernomen en loopt mijn bedrag kennelijk op met 30 euro per maand excl. Rente. Ik heb de wehkamp aangegeven dat ik niets heb vernomen van het openstaande bedrag en de kosten hiervan alsnog wil betalen maar hieraan geven zei geen gehoor. Als ik aangeef dat ik per email wel facturen heb gehad maar van een compleet ander bedrag geven zei aan “wij gaan ervan uit dat u in termijnen wilde betalen” heb ik dit ergens aangegeven? Nee!

De kosten van het pak met eventuele rente maar excl. Alle kosten die wehkamp berekend.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

3 maanden geleden - Goedemorgen, We vinden het erg vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren met het achteraf betalen van de bestelling. Zou je per e-mail een bericht willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, dan gaan we voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Wehkamp31