Klacht: Betalingsregeling zou ieder twintigste van de maand betaald worden toch geblokkeerd terwijl wij netjes aan de betalingsregeling gehouden hebben

op 20 juni 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu moeten wij 25 euro aansluitings kosten betalen terwijl wij netjes aan onze betalingsregeling gehouden hebben, ben niet tevreden over dit.De afspraak was na de twintigste betalen. Vriendelijke grt M. Esbach

P.S het abonnement staat op mijn Dochter naam N.V/d Berg

Gewenste Oplossing:

Wanner jullie als bedrijf dan ook aan je afspraak houden en niet als je netjes betaald toch internet anderhalf uur blokeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fiestenrek63