Klacht: betalingsherrinering

op 04 oktober 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 29 sept een flashlight Q250 besteld en heb deze via Ideal betaalt,is op 30 sept afgeleverd

Gewenste Oplossing:

gaarne informatie waarom ik een betalingsherrinering krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Afterpay

2 maanden geleden - Beste meneer Volskuil, Dank u wel voor uw bericht. U heeft op 29-09-2016 een bestelling geplaatst bij Bralex.nl met de achteraf betaaloptie AfterPay. Graag zouden wij uw betaling nakijken, wellicht heeft u alsnog aan Bralex.nl zelf betaald. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een betaalbewijs toe te zenden naar: klachten@afterpay.nl? Graag in deze e-mail het AfterPay kenmerk vermelden wat in ons betaaloverzicht staat. Alvast bedankt voor de genomen moeite, Met vriendelijke groet, Lilian Klachtenmanager AfterPay

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door h-voskuil@ziggo.nl