Klacht: Betalingsherinneringen blijven verzenden

op 22 september 2017 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Medicijnen bij doktersonline besteld, direct betaald. email ontvangen van dokters online met de mededeling betaling is ontvangen. Desondanks nu al vanaf juli bezig om segoria duidelijk te maken d.m.v. deze ontvangen email en kopie bankafschrften dat er betaald is. Maar ze kunnen de betaling niet plaatsen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Segoria stopt met deze onzin, omdat alle betaalbewijsstukken zijn aangeleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 25 september 2017 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ten Cate,

Wij hebben deze situatie ondertussen telefonisch besproken. Mocht u verder nog vragen voor ons hebben, dan kunt u uiteraard telefonisch contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020 - 808 28 54.

Met vriendelijke groet,

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Dayene