Klacht: betalings achterstand

op 12 december 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

we zijn nu 6 maanden verder nadat ik ter plekke in middelburg mijn lidmaatschap heb opgezegd en en alles daar betaald heb tot het eind van het jaar ik heb dus alles ter plekke voldaan en alles is du betaald lidmaatschap nummer 06600377 ook heb ik daarna de automatische incasso ingetrokken en nu ineens na 6 maanden proberen ze geld van mijn rekening af te trekken alleen is dit niet meer mogelijk wat zijn dit voor een grappen en nog dreigmail sturen ook ik probeer nu al 2 uur te bellen met fit for free en wat denk je er zijn nog steeds 4 wachtende voor mij heel vreemd wat is dit voor een trukje

mij niet meer lastig vallen na 6 maanden terwijl ik alles voldaan heb daar in middelburg en alang heb opgezegd
los dit op anders ga ik gewoon weer naar middelburg en dan ga ik daar mijn verhaal halen dan mogen jullie mijn tijd gaan betalen en dat allemaal voor 3 euro en 60 cent betaald is betaald kappen nu.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 12 december 2017 om 10:42 geantwoord

Bedankt voor je openhartige bericht, Maurice. We hebben gelijk in ons systeem gekeken. We zien dat je jouw abonnement hebt opgezegd en onze klantenservice hebt gevraagd om het lidmaatschap per direct te beëindigen. Op 27 juni heeft onze klantenservice een terugkoppeling gegeven via de mail en toegezegd dat het abonnement niet per direct, maar per eerstvolgende opzegdatum, namelijk 31-12-2017 wordt opgezegd. Dit verklaart de betalingsherinneringen van de maandelijkse incassering. Is dit een beetje duidelijk? We horen het graag.

Reactie van de melder van de klacht Maurice van Spankeren

1 maand geleden - ik hoor maar niks ik hoor maar niks het is stil aan de overkant.

Heeft op 14 december 2017 om 20:57 geantwoord

NIET OPGELOST WAAROM STAAT ER OPGELOST????

Alle klachten die gemeld zijn door Maurice van Spankeren