Klacht: Betalingen

op 16 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen al vanaf begin af aan hoge rekeningen waar je van denkt waar je denkt waar komt dit toch vandaan. Wij hebben pakket afgesloten voor 59,95 per maand maar we kregen rekeningen van over de 100 euro. Maar goed laatst kreeg ik weer zo ene rekening 166 euro nu had in dat niet liggen omdat ik mijn buffer had gebruikt voor een defect apparaat wat vervangen moest worden. Ik netjes ziggo gebeld. Ik zeg kan ik een betalingsregeling krijgen ja dat kan is prima alleen kan maar in 4 termijnen nou geen probleem hoor. Zo gezegd zo gedaan. Nu moet ik van ziggo 4 termijnen betalen van €124,16 terwijl mijn rekening maar €166 was. voel me zo opgelicht door zitto Zo erg dat ik nu kijk al naar een andere provider

Gewenste Oplossing:

Fatsoenlijke regeling zonder het gevoel van oplichting te hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door betty991