Klacht: betalingen

op 25 april 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

ik heb een grote lening bij ze en kon door omstandigheden het niet meer aflossen. eerst lager bedrag geregeld. ging goed tot ik baan verloor vorig jaar. kon de termijnen niet meer aflossen. ik heb ze op de hoogte gebracht. steeds mails blijven sturen. en nu is er rechtszaak geweest . komen executie maatregelen. ben het er niet mee eens. ik heb voor de zaak al gemaild. voor een minimale regeling. vaak geen reactie terug. nu alleen mail terug dat regeling niet meer kan in deze zaak en dat de uitspraak vd rechter doorgaat. ik weet nog niet wat deze is. was niet aanwezig ivm werk .

ik wil zo graag beslaglegging voorkomen. zou graag een passende regeling willen die echt nagekomen word.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 01 mei 2017 om 14:32 geantwoord

In bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 25 april 2017 een mailbericht naar betrokkene verzonden. Daarin heeft Syncasso betrokkene meegedeeld dat het niet meer mogelijk is om een betalingsregeling te treffen, aangezien er al voldoende kansen zijn geboden om die regelingen te treffen. Wij vertrouwen er op dat deze klacht hiermee naar behoren is afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne mooij