Klacht: betalingen

op 02 december 2016 over CZ in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik word een beetje gek van cz nou. Ik heb een openstaande rekening bij cz en hiervoor ook een betaalregeling voor getroffen. ik moet naast de premie 100 euro betalen. deze 100,- ‘moest voor 1 december betaald worden. daarnaast nog 100 voor 9 december en 1 premie voor 16 december en twee premies voor 17 december.
ik probeer me aan de data te houden maar dit is wel veel meer dan ik had gedacht. en word een beetje boos van de onduidelijkheid. ze blijven continu berichten sturen.

en de 100 voor 1 december is uiteraard betaald. maar nou is mijn regeling gestopt.

Gewenste Oplossing:

als er duidelijkheid is en per direct mijn betaalregeling weer word gestart

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Bericht van CZ

1 week geleden - Beste nkh, ik wil graag voor je zorgen dat je duidelijkheid krijgt en een nieuwe betalingsregeling. Met de gegevens die je hier opgeeft, vind ik alleen geen enkele verzekering met openstaande kosten. Graag ontvang ik de volgende informatie van je op webcare@cz.nl: - jouw realatienummer of BSN; en - jouw geboortedatum. Alvast hartelijk bedankt hiervoor. Groet, Karlijn medewerker Webcare CZ

Alle klachten die gemeld zijn door nkh.