Klacht: betalingen

op 02 december 2016 over CZ in de categorie Verzekering

Ik word een beetje gek van cz nou. Ik heb een openstaande rekening bij cz en hiervoor ook een betaalregeling voor getroffen. ik moet naast de premie 100 euro betalen. deze 100,- ‘moest voor 1 december betaald worden. daarnaast nog 100 voor 9 december en 1 premie voor 16 december en twee premies voor 17 december.
ik probeer me aan de data te houden maar dit is wel veel meer dan ik had gedacht. en word een beetje boos van de onduidelijkheid. ze blijven continu berichten sturen.

en de 100 voor 1 december is uiteraard betaald. maar nou is mijn regeling gestopt.

als er duidelijkheid is en per direct mijn betaalregeling weer word gestart

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Bericht van CZ

6 maanden geleden - Beste nkh, ik wil graag voor je zorgen dat je duidelijkheid krijgt en een nieuwe betalingsregeling. Met de gegevens die je hier opgeeft, vind ik alleen geen enkele verzekering met openstaande kosten. Graag ontvang ik de volgende informatie van je op webcare@cz.nl: - jouw realatienummer of BSN; en - jouw geboortedatum. Alvast hartelijk bedankt hiervoor. Groet, Karlijn medewerker Webcare CZ

Bericht van CZ

6 maanden geleden - Beste nkh, Op mijn vorige e-mail heb ik jammer genoeg nog geen reactie van je mogen ontvangen op webcare@cz.nl. Zonder deze gegevens kan ik jouw klacht niet uitzetten. Ik verzoek je daarom dit zo snel mogelijk te doen. Ontvang ik geen e-mail met jouw gegevens? Dan zet ik deze klacht dicht. Groet Karlijn medewerker Webcare CZ

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CZ

Heeft op 22 december 2016 om 12:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door nkh.