Klacht: Betalingen

op 01 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Hallo van Dijk,

Ik heb geen enkele docent gevraagd of hij/zij deze boeken voor mij opnieuw kon bestellen. Ik ben niet bereid om deze factuur te betalen maar wel om de boeken op te sturen. Ze zijn nog helemaal in het plastic, en niet eens uit de doos gehaald.

Groet,

6049 HV Herten

—————————————-

Mijn Klacht
Beste van dijk,

Op uw site staat gegeven dat ik op 16 september boeken heb besteld. Dit heb ik niet gedaan. Ik begrijp niet waarom ik deze boeken heb gekregen, maar ben bereid om ze terug te sturen.

Ook heb ik een factuur gekregen, omdat deze boeken ongewenst zijn heb ik deze niet betaald.

Ik hoop dat jullie hieraan zullen werken.

Alvast bedankt,

Hilal Ozturk
G V Aardennestr 39
6049 HV Herten

Gewenste Oplossing
Als deze door u geplaatste bestelling ongedaan wordt gemaakt.

Bericht van KLS MBO 30 september 2016 om 15:32 uur
Goedemiddag,

Dat is goed.
Je mag de boeken sturen naar:

VanDijk MBO
Antwoordnummer 116
7800VB Emmen

Graag met een briefje met jouw naam, klantnummer en postcode + huisnummer.

VanDijk.nl

Oplossing van Van Dijk Educatie 29 september 2016 om 14:37
Goedemiddag,

Wat vervelend dat je boeken hebt ontvangen die je niet wilde ontvangen.

Ik heb contact opgenomen met de persoon die contact heeft gehad met jouw school. Volgens zijn gegevens heb je een melding gemaakt bij school, over dat je de boeken niet hebt ontvangen. Toen heeft een docent of contactpersoon contact opgezocht met ons en ons de opdracht heeft gegeven de boeken opnieuw te bestellen.

Wanneer je vragen hebt, adviseer ik je contact op te nemen met school.

VanDijk.nl

De bestelling die ik niet heb geplaatst moet ongedaan gemaakt worden. Het is onprofessioneel dat een bedrijf spullen naar mij stuurt die ongewenst zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 02 oktober 2016 om 10:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door hilalozturku