Klacht: Betalingen

op 28 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Beste van dijk,

Op uw site staat gegeven dat ik op 16 september boeken heb besteld. Dit heb ik niet gedaan. Ik begrijp niet waarom ik deze boeken heb gekregen, maar ben bereid om ze terug te sturen.

Ook heb ik een factuur gekregen, omdat deze boeken ongewenst zijn heb ik deze niet betaald.

Ik hoop dat jullie hieraan zullen werken.

Alvast bedankt,

Ozturk

PERSOONLIJKE GEGEVENS
Klantnummer: CV6644
Bestelnummer: 8509112
Hilal Ozturk
G V Aardennestr 39
6049 HV Herten

Als deze door u geplaatste bestelling ongedaan wordt gemaakt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 29 september 2016 om 14:37 geantwoord

Heeft op 29 september 2016 om 22:44 geantwoord

Ik heb geen enkele docent gevraagd of hij/zij deze boeken voor mij opnieuw kon bestellen. Ik ben niet bereid om deze factuur te betalen maar wel om de boeken op te sturen. Ze zijn nog helemaal in het plastic, en niet eens uit de doos gehaald.

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Goedemiddag, Dat is goed. Je mag de boeken sturen naar: VanDijk MBO Antwoordnummer 116 7800VB Emmen Graag met een briefje met jouw naam, klantnummer en postcode + huisnummer. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door hilalozturku