Klacht: Betaling/Abonnement/

op 16 september 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een klacht over NS. Ik ben al een maand bezig met deze probleem, ik was mijn over chipkaart kwijt geraakt, had ik een nieuwe aangevraagd, maar mijn oude kaart werd nooit geblokkeerd en de nieuwe kaart die ik kreeg dat werd mijn abonnement van mijn persoonlijke ov chipkaart geblokkeerd zonder reden. Elke maand heb ik ervoor betaald, ik bel NS en ze zeggen dat het aan de kaart zelf ligt ( heel onlogisch want hoe kan er iets mis zijn met een NIEUWE kaart) dan sturen ze mij de hele tijd naar OV Klantservice, en ov klantenservice zegt dat de Ov werkt, maar dat de abonnement een blokkade heeft. Opnieuw sturen ze mij terug naar NS klantenservice die weer met hetzelfde antwoord gaan komen. In die tijd (maand) kreeg ik allerlei verschillende aantal antwoorden. Of dat het beste oplossing was dat ik WEER een ov moest aanvragen, dat ze verder niks meer konden doen. Ik vond het heel vreemd dat ze zogenaamd verder niks konden doen terwijl hun zelf hebben dit veroorzaakt maar ze weten ook tegelijkertijd niet eens hoe dat komt. Ik kreeg ook te horen dat het kwam door een bepaalde bedrag die niet betaald was, wat ik ook vreemd vond omdat ik elke maand voor mijn abonnement betaald. En als dat niet gebeurt wordt het wel gestopt. Ik heb deze maand veel geld kwijtgeraakt omdat 1. Een abonnement betaald die ik niet eens kan gebruiken omdat er een blokkade erop staat. 2. Door weer een nieuwe ov moeten aanvragen, terwijl ik al een nieuwe had aangevraagd. 3. Uiteindelijk voor niks 22€ betaald door die 2 nieuwe ov aan te vragen, omdat ik geen vervangende kaart moest vragen maar gewoon een hele nieuwe OV aanmaken.
Het ergste en frustrerend van dit allemaal is dat ik neem telefonisch contact met de klantenservice, en dat ik letterlijk geen ene keer geholpen werd. Zelf heel onbeschoft zijn tegen mij , tot de punt dat ze gingen gewoon ophangen.

Ik zal tevreden zijn wanneer ik een echte oplossing krijg voor al deze gedoe en mijn geld terug.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DannaGil