Klacht: Betaling voor 1 nacht

op 25 juli 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18 juni 2017 betaling gedaan van € 108,45 aan Global Collect
NL14RABO0155503219
Reisdatum 22 juli 2017 voor 1 nacht.
Hotel in Amsterdam
Tot nu toe nog steeds geen bevestiging gehad.
Welk Hotel ? etc.
Hoe nu verder.

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk.
T\'s nu al woensdagavond 19 juli 2017

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Mijn klacht is inmiddels opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte heer Moespot, Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het spijtig dat wij niet hebben gereageerd, maar goed om te horen dat uw vraag is opgelost. Met Vriendelijke Groet, Customer Service Ingenico ePayments

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 11 april 2018 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bericht van Ingenico ePayments
31 juli 2017 om 12:21 uur
Geachte heer Moespot,
Bedankt voor uw reactie via Klacht.nl.
Ingenico ePayments is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven
Wij vinden het spijtig dat wij niet hebben gereageerd, maar goed om te horen dat uw vraag is opgelost.
Met Vriendelijke Groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door