Klacht: Betaling voor 1 nacht

op 25 juli 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Reactie van de melder van de klacht maxima2017

11 maanden geleden - Mijn klacht is inmiddels opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van

11 maanden geleden - Geachte heer Moespot, Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het spijtig dat wij niet hebben gereageerd, maar goed om te horen dat uw vraag is opgelost. Met Vriendelijke Groet, Customer Service Ingenico ePayments

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 11 april 2018 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bericht van Ingenico ePayments
31 juli 2017 om 12:21 uur
Geachte heer Moespot,
Bedankt voor uw reactie via Klacht.nl.
Ingenico ePayments is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven
Wij vinden het spijtig dat wij niet hebben gereageerd, maar goed om te horen dat uw vraag is opgelost.
Met Vriendelijke Groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door maxima2017