Klacht: betaling volledige factuur bij afsluiting

op 01 februari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte klantenserrvice,

Ondanks meerdere correspondentie over deze mail heeft u inhoudelijk niet gereageerd op datgene door mij is geschreven.
Ik betreur dat ten zeerste.
Ik heb nog steeds mijn sterke bedenkingen over de in rekening gebracht facturen in de afgesloten periode dat ik niet kon bellen.
Ik verwijs u naar de regeling die is opgenomen in het zesde boek onder afdeling drie van titel 5 en beslaat de artikelen 231 tot en met 247.
Het komt er kort gezegd op neer dat de algemene voorwaarden die zeggen dat er toch volledig moet worden betaald bij afsluiting onrechtmatig zijn.
Met andere woorden u mag niet het volledige bedrag in rekening brengen doch alleen de aansluitingskosten.
Het zegt veel over uw klantvriendelijkheid en service naar de klanten toe.

Ondanks dat u niet mij volledig inlicht en evenmin op de inhoud ingaat, ben ik bereid met u een afbetalingsregeling te treffen.

N. Wulffele

Gedurende de afsluiting niet de volledige factuur betalen met beltegoed, maar alleen aansluitingskosten o.i.d.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deshima15