Klacht: betaling voldaan maar geen ticket

op 10 oktober 2017 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

07-10-2017 ticket geboekt van amsterdam naar istanboel. betaling voldaan en netjes gewacht op een e-ticket. na enige tijd ( 3 dagen) nog geen bevestiging mogen ontvangen. contact opgenomen met hoofdkantoor en op een vervelende manier geholpen. betaling was volgens desbetreffende medewerker niet binnen gekomen. zelfde medewerker stelde voor om een verzoek in te dienen om de tickets voor het zelfde bedrag te krijgen. maar hij kon hier geen zekerheid van geven en gaf aan dat we maximaal 10 dagen hier op moesten wachten.. er is wel een reservering gedaan op de zelfde tickets als eerst maar dan wel voor een dubbel bedrag. uiteindelijk worden wij nu gedwongen om een duurder ticket aan te schaffen met een hoop dat de verzoek wel snel en positief wordt beoordeeld. (waar wij geen kans op geven)

als wij (vriendin en ik) onze tickets die wij 7 oktober geboekt hebben voor 59 euro ongeveer kunnen voortzetten. wij willen zoals op website aangegeven ook vliegen voor dat bedrag en om die tijd/dag. (22 oktober 2017 zondag 00:05 uur ams - 04:30 saw Turkije)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door esrinbaran