Klacht: Betaling via klarna op website bestelling

op 14 september 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

helaas al 2 maanden geleden bestelling gedaan op de website. Betaling via klarna. Producten retour gestuurd. Contact gehad met Zara, gaven aan retour te hebben ontvangen. Meerdere malen mailcontact. Aangegeven dat ze de belaing moeten aanpassen zodat ik eindelijk de betaling kan doen. Zij geven aan dat ik contact op moet nemen met Zara. Niet het geval maar toch maar gedaan. Nu geeft klarna aan, zij hebben de retouren ontvangen en kunnen dus de betalin gaan passen en weer open zetten. Erg vervelend allemaal! Hoe moeilijk is het om een betaling met het resterende bedrag open te zetten. Zara wil toch ook zijn geld ontvangen. Ik vind het heel erg vervelend allemaal. Ik wil gewoon betalen en dat de retouren daarin verwerkt zijn. Voor mij geeft dit echt een gevoel van geen waardering.

Gewenste Oplossing:

Als het resterende bedrag open staat bij klarna zodat ik kan betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tessa_boonen1993@hotmail.com