Klacht: betaling via Global Collect voor AVG virusscanner

op 08 maart 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Maandag 6 maart heb ik een virusscanner AVG PC TuneUp besteld, bestel nummer 702-0436765. De betaling werd gedaan via Global Collect BV. Na de betaling zou ik een e-mail ontvangen zodat ik de scanner zou kunnen activeren. Tot nu toe niets ontvangen. Ik heb hedenmiddag geprobeerd antwoord te krijgen.
a. GlobalCollect zegt niets te kunnen doen en heeft alles keurig doorgegeven aan haar opdrachtgever AVG.com (buitenland)
b. AVG.nl in Amsterdam zegt niets te kunnen doen omdat zij geen contact hebben met de buitenlandse moedermaatschappij(?)
c. AVG.com is alleen te bereiken via een engelstalige site, wat voor mij de nodige contactuele problemen oplevert.
Kunt u mij verder helpen

Als ik een productcode krijg waarmee ik de virusscanner AVG PC TuneUp kan installeren

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 09 maart 2017 om 13:56 geantwoord

9-Mar-2017 De heer Valk per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Bericht van GlobalCollect

2 maanden geleden - Geachte heer Valk, wij hebben uw verzoek doorgestuurd naar onze contact persoon bij AVG en u zult zo spoedig mogelijk benaderd worden. Met Vriendelijke Groet, Customer Service Ingenico ePayments

Heeft op 19 maart 2017 om 10:15 geantwoord

Tot op heden nog geen enkele positieve reactie van AVG: geen virusscanner of \"niet goed, geld terug\" Inmiddels zijn we al weer 10 dagen verder!!

Bericht van GlobalCollect

2 maanden geleden - Geachte heer Valk, Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw verzoek doorgestuurd naar AVG en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met Vriendelijke Groet, Customer Service, Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Valk