Klacht: Betaling van 222,64

ronnacol op 18 februari 2021 over Premiumkiosk in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder had een e-mail ontvangen van PayCure Incassobureau dat er nog een btaling openstaat voor een bedrag van € 222,64
PayCure gebeld en werd vriendelijk geholpen.
In eerste instantie werd er verteld dat mijn moeder (84jaar) iets had gekocht dat zij dan korting kreeg voor uit eten.
Omdat ze aan de telefoon Ja had gezegd was dit een bevestiging.
Zij wist niet dat dit geldig was en had dus zonder dat zij het wist een opzegtermijn van 2 weken.
Heb het bedrag maar voor haar betaald.omdat ik bang was voor verdere betalingen. Het inassobureau klonk ook heel vriendelijk en behulpzaam.
Mijn moeder moest voortaan maar direct ophangen als zulke bedrijven je bellen.
Dom van mij want na de betaling ben ik pas gaan kijken wie PremiumKiosk eigenlijk is.
PayCure is ook niet meer te breiken krijg alleen een bandje te horen

Gewenste Oplossing:

Nu niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Premiumkiosk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Premiumkiosk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ronnacol