Klacht: betaling teruggezonden zending

op 28 juli 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Geachte,
Naar aanleiding van deze en de niet gekregen voorgaande herinnering, wil ik U, nogmaals herinneren dat ik de zending
| Forskolin Naturals + Detox Plus voor 1 maand | (probeer het nu 14 dagen gratis uit), al de 2de dag na het gekregen te hebben ONGEOPEND TERUGGEZONDEN heb!

Ik heb hiervoor 2 keer getelefoneerd en al verscheidene mails gestuurd….. bovendien staat op de reclame en de factuur, dat ik dit 14 dagen gratis kon gebruiken, wat ik aldus NIET gedaan heb, daar U in de voorafgaande correspondentie vermeld dat de bus ONGEOPEND moet teruggezonden worden indien men dit niet wil verder gebruiken!

Voor iets dat ik niet heb, kan ik aldus niet betalen!

MVG

Huguette Martein

Ik kan aldus niet tevreden zijn, en vind dat de reclame zeer misleidend is!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 28 juli 2016 om 14:19 geantwoord

Geachte heer Huguette,

Hartelijk dank voor uw bericht. In uw e-mail schrijft u dat u een vraag heeft over uw bestelling bij webshop Bralex.nl.
AfterPay verzorgt namens webshop Bralex.nl het achteraf betalingsverkeer. Dit betekent dat AfterPay aan de hand van de van uw webwinkel ontvangen bestelinformatie een (digitale) factuur verstuurt. AfterPay is geen partij in de koopovereenkomst tussen u en de webwinkel aangaande het aangekochte product. Indien u klachten heeft, vragen over het product, aflevervragen, retourvragen, etc. adviseren wij u om z.s.m. met webwinkel Bralex.nl contact op te nemen.
Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van AfterPay.
Monique
Klantenservice AfterPay