Klacht: Betaling retourproduct erg moeizaam

op 13 februari 2018 over Men At Work in de categorie Kledingwinkels

Een jas besteld, achteraf toch te groot dus teruggestuurd. Op hun website geven ze aan je betaling binnen 14 dagen te storten. Vind ik al lang, maar zeker als ik het na bijna drie weken nog steeds niet heb. Al meermalen met Man at Work aan de telefoon gezeten en dus al relatief veel geld kwijt aan de telefoonkosten. Donderdag gebeld ‘finance gaat het vandaag overmaken en het is er op z’n best morgen, anders uiterlijk maandag’. Maandag uiteraard nog steeds geen geld, dus weer gebeld. ‘ING doet hun laatste storting om 18.00u, dus ik zou toch nog even wachten. Bel morgen als het er vanavond nog niet opstaat.’ Nu weet ik zeker dat ING, z’n stortingen op tijd doet, maar ik wil MAW nog een kans geven. Maar, nee hoor. Geen geld. Dinsdag weer gebeld, krijg ik de mededeling ‘ik ga het navragen en bel u terug, verder nog vragen’. Voor de zekerheid maar even gevraagd of ze mijn nummer hebben. En nee hoor, ook dat hebben ze niet. Dus lastig terugbellen, vind je niet?

Al met al dus in een woord kort samengevat: ellendig!

Mijn geld teruggestuurd + een compensatie voor al deze ellende. En in de toekomst ga ik nooit meer een bestelling op voorhand betalen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Men At Work

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Men At Work nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberley.v