Klacht: Betaling regeling

op 03 april 2013 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een brief gehad van otto incassoburo
met een kaart erbij voor 2 regeling op H.H.M. Bontrop
en op S. Bontrop rowaan en moch ik zelf de regeling kiesen hoeveel ik per maand wilde betalen en ik heb deze brief 2 weken gelden op de bus gedaan en vervolg niks meer van jullie gehoord

Gewenste Oplossing:

ik heb op de kaart 30 euro permaand te betallen voor allebei dan word het totaal 60 euro permaand te betalen
omdat ik ook ander schulden heb die ik moet betalen en ik wil dit betalen alleen ik kan totaal 60 euro per maand missen voor die 2 rekking

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OTTO

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OTTO nog niet in behandeling is genomen.

OTTO

Heeft op 14 september 2015 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,
OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij Klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar [email protected]
 
Met vriendelijke groet,
OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door H.H.M.Bontrop