Klacht: betaling norton security

op 13 september 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 14 september 2017 om 10:20 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Peters,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Ik neem aan dat u de betaling bedoelt van 25/8. Deze betaling is geslaagd en netjes bij Norton aangekomen. Voor vragen over uw abonnement en het eventuele stopzetten hiervan of terugboeking, moet u helaas bij Norton zijn. Wanneer u uw ordernummer en de transactiereferentie in die communicatie vermeld kan Norton u het beste helpen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door jh peters