Klacht: Betaling noch retour verwerkt

Maya2020 op 17 augustus 2021 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Een hele tijd geleden heb ik adhv de gegevens op de pdf een betaling gedaan. Ik had de helft vd bestelling geretourneerd en wilde het artikel die ik zou behouden snel betalen, vandaar dat ik het bedrag meteen al had overgemaakt.

Ik zag dat het bedrag bij AfterPay nog openstond en heb toen een betaalbewijs (2x) gestuurd! Volgens de medewerker van AfterPay zou ik het bedrag naar het verkeerde nummer hebben overgemaakt en ze zou de vervaldatum opschuiven zodat haar collega de betaling kan verwerken.

Weken later was mijn betaling nog steeds niet weg geboekt en ik had het artikel inmiddels al geretourneerd. Wederom contact opgenomen en nu wordt er gezegd dat het bedrag teruggestort is en dat dat weer 10 dagen kan duren. Intussen heb ik weer 2x gemaild en telkens zegt ene Teunis dat ze ziet dat haar collega “vandaag” de betaling heeft teruggestort. Dit zei ze vorige week en deze week weer!!

Ik heb er zo mijn twijfels bij dat het überhaupt teruggestort wordt aangezien de betaling nog steeds niet verwerkt was/is. Mijn retour van erna is al terugbetaald, maar deze nog niet.
Ik kreeg van beide retouren op de zelfde dag een bevestiging!

Ik wil mijn geld retour en excuses van AfterPay! Het is een “flutbedragje”, maar dit is geen manier van doen!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Afterpay

1 jaar geleden - Goedemiddag, Wat vervelend dat het allemaal zo lang duurt, onze excuses hiervoor! Ik zie dat wij op 9-8 een bedrag hebben teruggestort, vanaf dat moment kan het 10 werkdagen duren voordat je het hebt ontvangen (dit hangt van de bank af en hebben wij helaas geen invloed op). Dat wil zeggen dat we nu op dag 7 zitten. De terugbetaling storten wij terug onder de naam Arvato Finance en zal zeker weten deze week op jouw rekening moeten staan. Ik kan begrijpen dat je twijfels hebt of het bedrag nog teruggestort, maar ik kan je verzekeren dat je het geld terug kunt verwachten! Met vriendelijke groet, Luen

Reactie van de melder van de klacht Maya2020

1 jaar geleden - Dank voor de reply! Ik heb helaas (zoals voorspeld) nog steeds niks ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht Maya2020

1 jaar geleden - Goedemiddag, Ik krijg geen reacties meer op mijn mails. Graag het bedrag alsnog overmaken! Heel vervelend dat ik hier tig mails over moet sturen en dat mijn klacht niet serieus opgepakt en afgehandeld wordt!! Update; is inmiddels opgelost, maar ik heb tig mails moeten sturen totdat men erachter kwam om welk bedrag en ordernummer het ging.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 06 september 2021 om 11:46 geantwoord

Goedemorgen,

Excuses voor de late reactie.

Ik zie dat mijn collega jou inmiddels per mail van een antwoord heeft voorzien.

Fijne dag gewenst.

Luen