Klacht: Betaling met verhoging ontvangen voor een product dat ik niet bestelde en ook niet ontvangen heb.

op 13 juli 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Op 12/07/2017 kreeg ik via mail een betaling met verhoging voor een product dat ik zou besteld hebben bij puregarciniacambogia .
Ik zou daar vermagerings kuur hebben besteld terwijl ik een maag verkleining heb laten uitvoeren en 74 kg ben vermagerd ??????
Ik ben nog niet zot aant worden hoor ik zal eens vermagerings pillen bestellen van een internet site .
Het betaal merk op de factuur is 100/0752/26362 .
Het ordernummer 8000098576.
Bij deze wil ik bevestigen dat ik deze factuur niet zal betalen daar ik nooit iets heb besteld bij deze firma en ook nooit iets heb ontvangen.
Mvg,
Werner Voet

Gewenste Oplossing:

Oplossing voor dit probleem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 13 juli 2017 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Voet,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat u een betaaloverzicht ontvangt voor iets wat u niet heeft besteld. AfterPay factureert echter in opdracht van Puregarciniacambogia.nl en in het geval dat u niets heeft besteld en niets heeft ontvangen, willen wij u verzoeken met Puregarciniacambogia.nl contact op te nemen. De collega die u telefonisch heeft gesproken, heeft in afwachting hiervan de facturatie met 14 dagen gepauzeerd. Puregarciniacambogia.nl kan u hiermee verder helpen.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Samantha

Alle klachten die gemeld zijn door Wv Macho