Klacht: Betaling knippen en plakken

op 16 augustus 2016 over direktbank in de categorie Banken

Waarom kan niemand mij helpen met deze bank. Ik heb net een of andere persoon Testeeg aan telefoon. Ergste is dat ze feb niet betaald was stuur ik bewijs dan is het juni nu stuur ik bewijs. De digitale afschrifte van ING kloppen niet zeg ze dat ik heb zitten knippen en plakken. Dat is geen afscrift. Ik krijg alleen digitale afschrifte. Ze laat mij niet praten dan verhoog ik me toon en ik vraag wil je eve luisteren dan is het je moet zachter praten anders hang ik op. Ik zeg gaat niet om 10 euro het gaat over 900 euro 10 jaar geleden was ook toen ik het huis kocht 3 a 5 duizend op die manier gepakt en 5 jaar geleden 3 duizend want dan gaan ze dreigen en naar Nhg sturen dat ik wanbetaler ben dan ga ik het betaalen. Dat mag toch niet als het een bank is mogen ze je leeg plukken en je mag niks zegen en dan zijn afschrifte ook geen bewijs ik kan hun niet telkens extra geld geven ik heb 3 kinderen geld groeien niet op me rug. Waarom is er niemand die een oplossing weet. Wie kan mij hiermee helpen. Ik kan hun niet meer aan. Ik word gek van hun.

Ze moeten dat oplossen en niet bellen en zeggen dat ik heb zitten knippen en plakken

Reactie van de melder van de klacht stojanova

2 maanden geleden - Ze was fout

Alle klachten die gemeld zijn door stojanova