Klacht: betaling invoer kosten

op 24 juli 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

waar is mijn bestelling heb heel het weekend zitten wachten op de postkamer maar daar is geen pakketje en wat zijn de invoer kosten ken ik die ook pinnen neem contact met me op tel nr0649899448

als ik me artikelen heb

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht bengt

3 maanden geleden - Nog steeds geen pakketje heb zelfs 70 euro bij de postkamer afgeleverd wanneer kan ik mijn pakket in ontvangst nemen grtjsx bengt

Bericht van MiniInTheBox.com

2 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht bengt

2 maanden geleden - Heb me goederen vandaag ontvangen en ben met de helft tevr Eden en heb maar een ring die past zou gedeelte terug willen sturen en graag grotere ringmaat terug willen van de ringen die niet passen hoe spullen retour te sturen grtjsx bengt

Bericht van MiniInTheBox.com

2 maanden geleden - NOgmaals,wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht bengt

2 maanden geleden - KBUT10524234481pmoo ore oo is 00 last 2 numbers greetings bengt

Reactie van de melder van de klacht bengt

2 maanden geleden - 24195264 korte blauwe broek waar is deze bestelling en ik heb 30 euro meer betaald voor een snelle levering en invoerrechten erom moet ik dan zoveel bijbetalen Gr bengt

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 augustus 2017 om 20:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door bengt