Klacht: Betaling gedaan maar geen bestelling geplaatst

op 08 mei 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op de site van www.freestylextreme.com een bestelling gedaan voor Adidas Core Zwart-Crachi-Footwear Wit Seeley Premiere Schoen. Ik werd voor de betaling toen doorgestuurd naar worldpay en heb toen het bedrag voor de schoenen overgemaakt naar de rekening met Iban nummer NL59 ABNA 0626 2261 63 na de betaling kreeg ik een foutmelding maar was wel het geld van mijn rekening af, en er was geen bestelling geplaatst.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg of de bestelling toch nog doorgaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 10 mei 2017 om 15:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Luke Rodermond