Klacht: betaling gedaan maar bestelling niet doorgekomen.

op 03 augustus 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Wish een bestelling gedaan, betaald via app, betaling afgeschreven
blijkt bestelling niet doorgekomen, winkelmand zelfs nog vol.
dit gebeurde 27-7 rond 22.20, gemaild met Wish die zeggen dat ze zien dat de transactie is geweigerd en contact op moet nemen met mijn bank (ING)en die zeggen weer dat ze niets kunnen doen

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rabarber