Klacht: Betaling factuur en aanmaning kruizen elkaar

op 06 juli 2012 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Tandartsnota van euro 47,21 is verhoogd met euro 37,19 incassokosten.De betaling en aanmaning hebben elkaar gekruist, zodat wij clementie hebben gevraagd aan het Contactcenter. De dame in kwestie ratelde ‘ uiteraard ‘ een soort bandje af om aan te geven dat wij te laat waren. Er is niemand die naar achtergrond wil luisteren. Ook een nieuwe (zeer hoge) nota die 1 week vroeger werd betaald, was geen reden tot clementie.

Simpelweg luisteren, begrip tonen en eenmalig clementie verlenen van de euro 37,19 of een voorstel doen tot vermindering van de belachelijk hoge kosten.

Bericht van Fa-Med B.V.

4 jaren geleden - We zien dat u enige tijd geleden een klacht heeft geplaatst. Er is toen contact geweest en er zijn afspraken gemaakt. Wij gaan er vanuit dat uw klacht niet meer actueel is en hebben deze afgesloten. Wanneer u toch nog graag contact met ons wilt opnemen, verzoeken wij u vriendelijk om aan ons door te geven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ruijzendaalw