Klacht: betaling en retour

op 24 mei 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb inderdaad een klacht.
Heb enkele weken geleden iets besteld,het was veel te laat ,vervolgens heb ik het aangetekend teruggestuurd.heb via mijn bank 4.95 euro overgemaakt(servicekosten afterpay).heb nog telefoonisch contact gehad en dit afgesproken en nu krijg ik via de mail te lezen dat ik nog niet betaald heb terwijl het al lang retour bij jullie binnen moet zijn gekomen hoe kan dit nu?ordernr:500319457 afterpaykenmerk:219649508.ik begrijp dit zoveel werk om een bestelling??pakket aangetekend:3skaag263470427.11-5 verstuurd.

Gewenste Oplossing:

pas wanneer ik een mail krijg dat het opgelost en dat ik geen kosten meer heb lopen die ik ook niet heb,jammer dat het zo moet gaan de eerste keer dat ik iets bestel en nu al zo veel problemen als het altijd zo gaat kan ik dit niemand aanbevelen hoop dan ook dat het zo snel mogelijk opgelost is met vriendelijke groet mary kirkels.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 24 mei 2016 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Tommy Teleshopping heeft u telefonisch gecontacteerd, helaas tevergeefs.

Na controle is gebleken dat uw bestelling volledig is gecrediteerd bij Tommy Teleshopping en AfterPay. Deze heedt u op 23 mei een email gestuurd dat de betalingsverplichting is komen te vervallen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door maryk1962@live.nl