Klacht: betaling abonnement

op 11 augustus 2016 over Maat-Webshop.nl in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte telegraaf, Hoe haalt u het in uw hoofd om mij te sommeren inzake een betaling, terwijl u mij de krant vele keren niet hebt bezorgd (zie uw eigen klachten administratie. Deze klachtenmeldingen en mijn ingebrekestelling hebben mij veel tijd en irritatie gekost. Ik breng u dan ook bij deze € 25,- administratiekosten en bestede tijd in rekening. Gelieve dit bedrag over te maken op mijn bankrekening 92.98.317.Alvast bedankt in deze. Mocht u niet aan deze eis voldoen, dan zal ik mijn advocaat vragen zich met deze zaak bezig te houden, daarnaast neem ik contact op met de Consumentenbond (afdeling Stekeligheden).om deze zaak aan hen voor teleggen en verder voor mij af tehandelen.
Met een vriendelijke groet,
drs.J van de Maat MBA,BEc.(bedrijfskundige/econoom).

Gewenste Oplossing:

kwijting abonnement bedrag ad € 20,- .

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Maat-Webshop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maat-Webshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jvandemaat