Klacht: Betaling aan Lesera

op 05 oktober 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Geachte lezer,

Op 21-07-2017 heb ik via hun website een rugzak besteld bij de Firma Lesera en met de Rabobank via IDEAL betaad ( Euro 24,98 )
Nu krijg ik van het incasso bureau Segoria een op 26-09-2017 een incassovordering van 64,98 omdat ik die rekening niet betaald zou hebben.
Op 12-09-2017 krijg ik ook nog een rekening van de Klarna bank
om de rugzak als nog te betalen

Dat kan helemaal niet want bij een weibestelling moet je betalen of je krijgt niets.
jpg bijlage betalings bewijs rabo bank

Geen bnepaalde wensen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 05 oktober 2017 om 08:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Heeft op 05 oktober 2017 om 17:10 geantwoord

Ik ben niet tevreden over de oplossing. Uw antwoord is duidelijk een druk op de knop digitale antwoord.
Ik wil van u een bevestiging van u, dat ik voor het leveren van een rugzak á 24,95 Euro (webwinke lLevera) betaald heb. Het bewijs dat ik betaald heb is als jpg afbeelding van mijn transactieoverzicht van de RABO bank bij de eerste klacht bijgevoegd.
De webwinkel Levera heb ik een eerder stadium benaderd maar die reageert niet.
Ik ga inmiddels advies inwinnen bij mijn rechtsbijstand verzekering.
joopm1@mamu.nl
072 5334576