Klacht: Betaling aan Lesera

op 05 oktober 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte lezer,

Op 21-07-2017 heb ik via hun website een rugzak besteld bij de Firma Lesera en met de Rabobank via IDEAL betaad ( Euro 24,98 )
Nu krijg ik van het incasso bureau Segoria een op 26-09-2017 een incassovordering van 64,98 omdat ik die rekening niet betaald zou hebben.
Op 12-09-2017 krijg ik ook nog een rekening van de Klarna bank
om de rugzak als nog te betalen

Dat kan helemaal niet want bij een weibestelling moet je betalen of je krijgt niets.
jpg bijlage betalings bewijs rabo bank

Gewenste Oplossing:

Geen bnepaalde wensen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 05 oktober 2017 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Heeft op 05 oktober 2017 om 17:10 geantwoord

Ik ben niet tevreden over de oplossing. Uw antwoord is duidelijk een druk op de knop digitale antwoord.
Ik wil van u een bevestiging van u, dat ik voor het leveren van een rugzak á 24,95 Euro (webwinke lLevera) betaald heb. Het bewijs dat ik betaald heb is als jpg afbeelding van mijn transactieoverzicht van de RABO bank bij de eerste klacht bijgevoegd.
De webwinkel Levera heb ik een eerder stadium benaderd maar die reageert niet.
Ik ga inmiddels advies inwinnen bij mijn rechtsbijstand verzekering.
joopm1@mamu.nl
072 5334576
5-10-2017

Alle klachten die gemeld zijn door joopm1mamu