Klacht: Betaling

op 12 februari 2018 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste
Ik wou voor een maand proberen ik dacht voor prijs voor 25€ zooets nu keek ik op mijn rekening is er in de 240€ afgetrokken geweest

Dit wilik niet

Ik wil mijn account onmiddelijk stopzetten.

Ik wil die 25€ betalen .
Maar derest zou ik graag terug willen .
Ik ben mama alleenstaand
Stond niet duidelijk vermeld dees

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld terug gestort krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 13 februari 2018 om 12:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Loeke94,
Wij zullen via de klantenservice op uw klacht reageren.
Op de bestelpagina kunt men kiezen tussen een premium-lidmaatschap van 6, 12 of 24 maanden. Op de tweede bestelpagina vatten wij alle details zoals de prijs en looptijd samen, nog voordat het premium-lidmaatschap kan worden gekocht.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door Loeke94.