Klacht: betaling

op 22 december 2017 over Shop and Fly in de categorie Reclame

Vandaag een telefoontje ontvangen met het verzoek om een openstaand bedrag van € 117,00 over te maken. het zou gaan om een rekening van Shop & Fly naar aanleiding van een gesprek in Juli 2016!!!!!
Ik heb de bandopname te horen gekregen, maar nooit een mail ontvangen waarop ik kon reageren.
Nu krijg ik het aanbod om bovenstaandbedrag te betalen en zullen er verder geen kosten meer in rekening worden gebracht.
Als ik vraag om mij de betreffende mail uit 2016 toe te sturen wordt in behoorlijk agressief benaderd, Heb zodoende ook de verbindeing verbroken.

Onderstaan de mail die ik vandaag ontving.

a:

Transpolispark Siriusdreef 17-27, 2132 WT Hoofddorp

t:

+31 23 568 91 52

k:

69056447 b. NL857709045B01

Onderstaande mail kreeg ik na het verbroken telf. gesprek.

Geachte

Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij dat wij het volgende met u overeen zijn gekomen:

U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van Shopandfly om de totaalsom van € 117,- te betalen. Om onze klanttevredenheid te waarborgen willen wij er dan voor zorgen dat u de extra kosten zoals rente en incassokosten niet meer hoeft te betalen. Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.

De betaling dient gedaan te worden op

IBAN: NL53BUNQ2XXXXX205 6614 50

BIC: BUNQNL2A

t.n.v. Onlinewebstore B.V.

(met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen via uw eigen bank)

cid:image001.png@01D348E8.654EEC40

onder vermelding van uw naam. Als u de betaling heeft gedaan verzoeken wij u om een betaalbewijs te mailen naar info@mediationagencybv.com onder vermelding van uw naam zodat wij uw dossier kunnen afhandelen. Indien u de betaling heeft gedaan via iDEAL hoeft u geen betaalbewijs te sturen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Algemeen Secretariaat

t:

+31 23 568 91 52

k:

69056447 b. NL857709045B01

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shop and Fly

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shop and Fly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ganooitinzeemet deze aanbieder