Klacht: Betaling

op 17 december 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb een paar dagen een bestelling geplaatst op miniinthebox, ik heb gelijk betaald toen ik deze bestelling plaatste. Vervolgens kreeg ik een mail dat er iets was misgegaan en dat ik mijn betaling nog moest voltooien. Dit gedaan en vervolgens is het geld 2 keer afgeschreven. Dit geld wil ik natuurlijk wel terug. Vervolgens ontvang ik nu telkens mails dat ik mijn betaling nog moet voltooien maar in de app staat dat de betaling is ontvangen. Ook heb ik nog steeds geen mail gehad met een bevestiging van min bestelling. Er is nergens een telefoonnummer te bekennen om hulp te vragen.

Wanneer mijn bestelling word verzonden en ik mijn geld terug krijg

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

6 maanden geleden - Hallo Rowena wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Rowenak

6 maanden geleden - Het bestelnummer is: 1712090828812133

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 17 december 2017 om 11:55 geantwoord

Beste klant Rowena Kools,

Het teveel betaalde bedrag zal in de komende dagen teruggestort worden.

Vriendelijk willen we u informeren dat uw pakket werd verzonden via Airmail op 2017-12-12. Het trackingnummer is RN837092571CN.

U kunt via de volgende link uw pakket volgen:
Note:De online trackinginformatie wordt mogelijk iets later bijgewerkt dan de werkelijke leveringssituatie; wij vragen u om geduld en te wachten op de updates.

In algemeen zal het 10 tot 20 werkdagen (14 tot 28 dagen) kosten voor de aflevering. Dus het is normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen, want het is nog onderweg. Maar als u het pakket niet kunt ontvangen op 2018-01-09,, neem dan zsm. contact met ons. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Rowenak