Klacht: Betaling

op 10 oktober 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb meederen malen gebeld omdat alles betaald is en kan geen nieuwe bestelling plaatsen

Dat ik gewoon een bestelling kan plaatsen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 10 oktober 2017 om 15:36 geantwoord

Beste Devany Beumer,

We hebben je bericht ontvangen. Graag informeren wij je over de reden van afwijzing. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens mogen wij je telefonisch niet informeren. Vandaar dat wij per mail toelichting geven.

Onlangs heb je een bestelling bij Ikea geplaatst en gekozen voor AfterPay. Wij voeren altijd een gegevenscontrole uit om de bestedingslimiet van onze klanten te kunnen bepalen. Dit doen we voor je eigen bescherming en als controle op onze service. Op basis van de uitkomst van de gegevenscontrole hebben wij Ikea aangeraden om je een alternatieve betaalmethode aan te bieden.

De reden dat je voor deze bestelling geen gebruik kunt maken van AfterPay komt omdat openstaande orders worden of zijn overgedragen naar een incassobureau.

Natuurlijk kun je bestellen bij Ikea, maar kies dan voor een andere betaalmethode zoals iDEAL.

We vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Marjan

Alle klachten die gemeld zijn door Devany