Klacht: Betaling

op 30 september 2017 over Shop and Fly in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een paar maanden geleden een telefoon gehad van shop and fly, maar ik ben een Belg en die meneer sprak zo snel aan de telefoon en heb mij laten pakken door akkoord te gaan met een eenmalige betaling van 76€ waardoor ik gratis punten , goedkopere vakanties enz kan krijgen. Maar omdat ik dit niet binnen twee weken had opgezegd kon ik het bedrag betalen( ik had geen e-mail of niets van hun gehad waar ik het rekeningnummer kon op vinden en dit was dan uit mijn gedachten gegaan) kreeg ik begin van de maand terug een telefoon van dit bedrijf om de betaling toch te doen anders kreeg ik een deurwaarder. Heb dit dus betaald en vandaag kreeg ik van mediation agency en telefoon om te betalen, maar krijg het verkeerde e-mailadres om mijn bewijs van betaling naartoe te mailen. Wat moet ik nu doen?

Gewenste Oplossing:

Als ik een bewijs krijg dat alles inorde is .

Alle klachten die gemeld zijn door Linedanser