Klacht: Betaling

op 02 augustus 2017 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg een mail van het incasso die vanuit jullie komt dat ik niet betaald zou hebben. Wat vreemd is want ik heb mij al een paar keer afgemeld bij jullie wat blijkbaar steeds fout gaat? Dus ik zou moeten betalen en zelfs een hoger bedrag door dr incasso kosten terwijl ik mij al meerdere malen heb afgemeld bij jullie en elke keer als ik dat deed werd er weer geld afgeschreven terwijl ik daar ook een probleem over kan/kon maken niet gedaan en dan nu dit. Beetje jammer

Gewenste Oplossing:

Minimaal de incasso kosten eraf

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Julz