Klacht: Betaling

op 28 november 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Reeds meerdere malen heb ik een bestelling geplaatst op de website van Kruidvat en kon ik steeds zonder probleem met mijn credit Card betalen.
Tot vorige week! Nadat ik wederom een bestelling had geplaatst van bijna € 100, wilde ik ook weer met mijn creditcard betalen. Dit werd één groot drama. Men beweerde dat ik niet betaald had terwijl op mijn overzicht toch duidelijk het bedrag was afgeschreven. Ik heb hiervan een foto gemaakt en dit naar het Kruidvat opgestuurd als bewijs van mijn betaling. Men bleef echter, na bijna een uur telefoontjes en e-mails over en weer, beweren dat ik niet betaald had.
Vervolgens heb ik mijn bestelling maar geannuleerd. Een bijzonder slechte ervaring dus met Kruidvat.

Meer meedenken en de financiële afdeling er bij betrekken. Nadat ik de creditcardmaatschappij had gevraagd of zij wisten wat er mis was, kreeg ik te horen dat het door mij betaalde bedrag als reservering te boek stond omdat de creditcardmaatschappij nog moest bevestigen dat het bedrag definitief was.
Ik had bij nog twee websites een bestelling gedaan en zag dat die ook als reservering te boek stond. Na ca. een uur was de reservering een definitieve betaling geworden. Niets aan de hand dus.
Bij het Kruidvat was men niet in staat mij als klant tevreden te stellen. Teleurstellend!

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hav16