Klacht: Betaling

op 18 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 augustus 2016 een brief ontvangen betref een dat ik een bedrag van 51,04 moet overmaken binnen 14 dagen. ik heb het bedrag van 51.04 op 15 augustus overgemaakt op het rekeningnummer wat op die brief stond. op 18 augustus ben ik afgesloten en heb toen met tele2 gebeld en toen werd mij verteld dat ze een nieuwe rekeningnummer hebben en dat het daarom kan zijn dat de verwerking wat langer duurt dan normaal.

en omdat ik nu ben afgesloten verwachten ze dat ik in een keer 101,04 euro overmaak om weer aangesloten te worden. terwijl ik nog de tijd heb om een bedrag van 49,00 over te maken. ik heb ook gemeld dat ik die bedrag van 49,00 euro maandag overmaak en dan nog in mijn tijd dat ik nog kan betalen.

ook is het zo dat ik van verschillende mensen die werkzaam zijn bij tele2 andere verhalen hoor en niet wijzer word.

Gewenste Oplossing:

dat dit gewoon opgelost word

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aj-hagen