Klacht: Betaling

op 04 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Hoi,

Ik heb wel een betaling gedaan (2 navelpiercings)
Maar hij geeft aan dat de bestelling niet is afgerond. Hoe kan dat?
Bestelnummer: 1606231124516365

Als het product waarvoor ik heb betaald gewoon verzonden wordt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

6 maanden geleden - Sorry dat bestelnummer is onjuist.wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 juli 2016 om 21:25 geantwoord

Beste klant Iris Plantinga,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2016-06-28 is verzonden via ChinaPost-untrack-FHR. Het referentienummer is 32396004999. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-07-26. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Mizziris