Klacht: Betaling

op 29 maart 2013 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriendin heeft in september 2012 een bestelling gedaan bij otto. Dat is niet het probleem. Nu is het zo dat er een bestelling is gedaan op mijn naam en op haar emailadres. Daarbij gaat ze ook nog een termijnbetaling aan. Alle brieven worden naar mij verzonden. Maar mijn vriendin laat mij niets zien. Dus ontstaat er een betalingsprobleem. Nu kom ik er bij toeval achter dat dit gaande is. En het is logisch dat er aan uw kant incasso kosten berekend worden. Nu heb ik begrepen dat voor ongeveer 145 euro besteld is. Maar ik mag 208 euro betalen.

Gewenste Oplossing:

Omdat u onzorgvulding bent net de aanvraag wil ik de produkten betalen en niet de incassokosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OTTO

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OTTO nog niet in behandeling is genomen.

OTTO

Heeft op 14 september 2015 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,
OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij Klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar [email protected]
 
Met vriendelijke groet,
OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door zibee11