Klacht: betaling

op 26 december 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een bedrag van 85,80 van mijn giro rekening afgeschreven ,Terwijl ik naar mijn weten niets bij Tommy Teleshopping besteld heb.

Gewenste Oplossing:

Mij overtuigen dat ik gekocht heb of het geld terugstorten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 22 januari 2013 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant verzocht betalingskenmerk door te geven, echter hebben wij helaas geen reactie ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Besse