Klacht: Betalijg geweigerd

op 28 juli 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al mijn betalings verplichtingen voldaan al ruim paar maanden geleden en alsnog kan ik geen enkele betaling doen met Afterpay! Ik vindt dit absurd aangezien ik altijd gebruik heb gemaakt van Afterpay, nooit problemen heb gehad met het bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer gebruik kan maken van Afterpay.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 03 augustus 2016 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Wilgenburg,

Hartelijk dank voor uw bericht! Helaas kan ik van u geen recente bestelpogingen zien. Dit betekent dat wij uw bestellingen niet weigeren en dat u gewoon gebruik zou moeten kunnen maken van de service AfterPay. U kunt opnieuw proberen een bestelling te plaatsen maar kijk dan goed naar de gegevens die u invult. Het kan zijn dat er een kleine schrijf fout plaats vind of een spatie op de verkeerde plek. Mocht het nog niet lukken dan vernemen we dit graag van u!

Met vriendelijke groet,

Jurrien

Alle klachten die gemeld zijn door Vince2278