Klacht: betaliing

op 19 december 2017 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 19 december 2017 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Veenstra,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Daar dit een financiële vraag betreft hebben wij daar helaas geen inzage in, daar u heeft gekozen voor de betaalwijze Afterpay. We adviseren contact op te nemen met Afterpay. Deze is bereikbaar op volgend telefoonnummer; 020 7320270.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door mveen98