Klacht: Betalen zonder kaar te hebben

op 29 augustus 2017 over Viabuy in de categorie Algemeen

Ik had met mijn domme kop ook zo’n kaart aangevraagd, maar in mijn ogen stond er dat je er geld op moest zetten, en dat kon pas als de kaart geactiveerd zou zijn. Nu is het zo dat ik de kaart helemaal niet gekregen heb, en er ineens mailtjes kwamen met betalingsherinneringen. Ik dus gemaild dat ik die kaart niet had gekregen, en dat ik er geen gebruik meer van wilde maken. Daarop kreeg ik dat het beeindigen mij 89 euro ging kosten ivm uitgifte, en 10 euro opzegging. Dan kon ik ook nog een buitengewone opzegging doen, maar zie nergens staan wat dat inhoud. Ik moet dus zoveel geld betalen voor iets dat ik niet wil, en ook nog niet eens ontvangen heb.

Ik ben tevreden, als ik zonder kosten van dit probleem af ben. Het is niet normaal dat ik iets moet betalen zonder het te hebben gekregen, en gebruik van heb gemaakt.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mikos500