Klacht: Betalen zonder de barcode te krijgen

op 19 september 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is niet de eerste keer dat ik een pakket probeerde te verzenden met Kiala en geen barcode krijg die je op je pakket moet plakken. Ik kom tot het betalen afronden scherm en dan komt er de melding ‘Internal Server Error. The page you tried to access is not available. Please try again later.’ Heel leuk en aardig dat er een fout is opgetreden, maar ik heb inmiddels al drie keer betaald. Het gaat niet om wereld bedragen, maar het is erg slordig.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug betaald krijg (3x €3,95) en de Internal Server Error word opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Aberson