Klacht: Betalen voor wachttijd

op 29 april 2016 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik te horen heb gekregen dat dit gesprek €0.90 per minuut kost, en ik de eerstvolgende wachtende ben, krijg ik na 8 minuten te horen dat het erg druk is, en ik beter op een ander moment kan terugbellen. Wel wordt ik er na 8 minuten op gewezen dat de wachttijd ook in rekening wordt gebracht.
€0,90 per minuut betalen om in de wacht te staan is snel verdienen.
Zeker wanneer er uberhaupt niet opgenomen wordt

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van de gemaakte kosten (8 x €0.90)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat JuroFoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

JuroFoon

Heeft op 02 mei 2016 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Mulder,

Wat vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten.
Wij streven er uiteraard naar de telefoon zo snel mogelijk te beantwoorden aangezien dan de hoogste klanttevredenheid wordt gewaarborgd, helaas is dit in de praktijk niet altijd mogelijk waardoor er helaas een langere wachttijd ontstaat.
Een medewerker van JuroFoon zal contact met u opnemen en uw gegevens met u doornemen zodat wij tot restitutie van de gemaakte kosten kunnen overgaan.

Ik hoop u zo naar tevredenheid te hebben geholpen.

Met vriendelijke groet,
JuroFoon

Alle klachten die gemeld zijn door jimii